آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۷
ورزش
۱۲

طارمی به ترکیه رفت تا بدقولی نکرده باشد

خیال هواداران راحت، او پرسپولیسی است

مهدی شنبه با پرسپولیسی ها توافق کرد و بلافاصله به ترکیه رفت تا وقتی رامین رضاییان می خواهد قرارداد ببندد تنها نباشد. رضاییان که احتمالابه تیم ریزه اسپور ترکیه می پیوندد، از بندی در قراردادش استفاده کرده که به او اجازه می داد تا پرسپولیس را ترک کند. هرچند که سرخ ها مدعی هستند او جایی نمی تواند برود اما...

قصه، قصه طارمی است و دلنگرانی هایی که بعضی از هواداران دارند. ترس آنها این است نکند طارمی در سفری که به ترکیه داشته با این تیم قرارداد امضا کند؟ او 800 هزار دلار از ریزه اسپور پیشنهاد داشت که بر اساس اخبار به آن «نه» گفته است. طارمی به این دلیل به کشور همسایه سفر کرده که بدقولی نکرده باشد. این را مدیر برنامه هایش هم گفته است.

طارمی برمی گردد چون قول و قرار گذاشته است. او برمی گردد چون نمی خواهد میلیون ها هوادار را چشم انتظار بگذارد. مهدی از همان روز اول تکلیفش با خودش مشخص بود. گفته بود نمی ماند تا دست برانکو و بقیه را باز بگذارد. خوبی اش این است که فیلم بازی نکرد و حالاکه دید پیشنهادهایش از تیم های درجه چندم اروپایی است، تصمیم گرفت بماند. طارمی آن طور که وکیل و مدیر برنامه هایش عنوان کرده اند امروز و فردا به تهران برمی گردد تا قراردادش را نهایی کند. او دلی با پرسپولیس بسته و امضایش را روی قلب سرخ ها زده است.