آرشیو پنجشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۴۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•در منطقه آپادانا- پالیزی خیابان دکتر قندی به طرف عربعلی هر روز حدود 10 ماشین به صورت دوبله - سوبله پارک می کنند که این کار باعث تصادفات زیادی در این منطقه شده است.

•مجلس برای رزمندگان و جانبازان بسیجی قانونی تصویب کرده که مستمری و بیمه درمانی دولت آنها را پوشش بدهند. متاسفانه دولت چهار ماه از مستمری آنها کسر کرده و بیمه درمانی این افراد را به دلیل کسری بودجه انجام نداده است. امیدواریم پیام ما از طریق روزنامه «شرق» به گوش مسئولان برسد که این افراد هم نیازمند هستند و در اولویت قرار دارند.

•از طرف کانون بازنشستگی کشوری تماس می گیرم؛ برای زمین های مهرشهر. ما به وزارت تعاون مراجعه می کنیم به ما پاسخ درستی نمی دهند؛ به جهاد کشاورزی مراجعه می کنیم می گویند به ثبت اسناد مراجعه کنیم؛ به ثبت اسناد می رویم به ما می گویند به ما ربطی ندارد. از سال 80 به هیات مدیره پول دادیم خودشان زمین هایشان را تحویل گرفتند ولی برای ما کاری انجام ندادند.

•آیا خیابان ری جزء نقشه تهران نیست؟ ساکنان خیابان ری، حدفاصل میدان شوش - میدان قیام و خیابان انبار گندم، از مسئولان نیروی انتظامی عاجزانه استدعا دارند معتادان این محل و پارک کوثر و پیاده روها را که مقابل چشم رهگذران شیشه می کشند یا به دلیل خماری چرت می زنند، جمع آوری کنند. گناه ساکنان چیست که به دلیل مشکلات اقتصادی ساکن این خیابان شده اند و فرزندانشان با ترس و وحشت از این خیابان رفت وآمد می کنند. آیا حتما باید حادثه ناگواری رخ دهد تا نیروی انتظامی چاره ای بیندیشد و آیا خیابان ری جزء نقشه تهران نیست؟

عرفان از تهران

•چرا بیشتر مشکلات برای پایین شهر است؟ چرا بیشتر مشکلاتی که در مطبوعات، به ویژه ستون پیام خوانندگان چاپ می شود، به پایین شهر اختصاص دارد؟ خوش به حال شمال شهری ها که مشکلات کمتری دارند. اگر مسئولان برای رفع مشکلات جنوب و پایین شهر تلاش کنند، کمتر شاهد درج مسائل و مشکلات شهری در مطبوعات خواهیم بود. البته اگر احساس مسئولیتی وجود داشته باشد!

علی اکبر فرقانی