آرشیو دوشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۷
ورزش
۹

اتلتیکو روی نوار نبردن

دو بازی بدون برد. برای اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه این شروع، ناامیدکننده است. بخصوص که رئال مادرید و بارسلونا فصل جدید را با قدرت آغاز کرده اند. اتلتیکو که در بازی با آلاوز در هفته نخست پیروزی را در آخرین ثانیه ها با تساوی عوض کرد، در هفته دوم در خانه لگانس متوقف شد تا چهار امتیاز حساس ابتدای فصل را در مصاف با دو تیم نه چندان مطرح از دست داده باشد. این تساوی در حالی به دست آمد که توپ و میدان در اختیار تیم اتلتیکو بود، اما سهم آنها از 64 درصد مالکیت توپ و ده موقعیت ایجاد شده روی دروازه حریف، حتی به اندازه یک گل هم نبود.

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو که یکی از بازیکنان ناکام این تیم در گلزنی به شمار می رود، پس از دومین تساوی تیمش گفت: اگر این چنین ادامه بدهیم، باید برای بقا در لالیگا بجنگیم. باید از خواب بیدار شویم و خودمان باشیم.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید هم پس از شروع بدون پیروزی تیمش در لالیگا مدعی شد آنها باید آرامش خود را حفظ کنند: ما باید آرام باشیم و به تلاش ادامه دهیم. با تلاش و شور و انگیزه بیشتر به چیزی که می خواهیم می رسیم. شاید هنگام گلزنی کمی دچار استرس می شویم ولی موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و این جای خوشحالی دارد.

برد سخت رئال

تساوی اتلتیکو مادرید در حالی به دست آمد که دقایقی قبل از شروع این بازی رئال مادرید بسختی و با نتیجه 2 بر یک سلتاویگو را از پیش رو برداشت. این بازی که تا دقیقه 81 با تساوی 11 در جریان بود، اما ضربه فنی تونی کروس از پشت محوطه جریمه شادی را به سکوهای سانتیاگو برنابئو برد. زی زیدان در پایان این بازی گفت: بعضی قبل از بازی بر این باور بودند که چون در خانه بازی می کنیم کار آسانی برابر سلتاویگو داریم، اما اصلااین گونه نبود و بازی سختی برابر حریف داشتیم. با وجود آن که سلتاویگو بسیار خوب ظاهر شد اما ما هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و می توانم بگویم از عملکرد بازیکنان راضی هستم و با شایستگی این پیروزی را به دست آوردیم.