آرشیو دوشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۳
ورزش
۹

فوتبال اروپا

واردی: رد پیشنهاد آرسنال اصلاسخت نبود!

جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی مدعی شد رد پیشنهاد آرسنال توسط او و ماندن در لستر تصمیمی بسیار آسان بوده است.

واردی که فصل گذشته نقش بسزایی در قهرمانی لستر در لیگ داشت، پیشنهادی از آرسنال داشت که براحتی می توانست راهی این تیم شود. آرسنال قصد داشت با پرداخت 22 میلیون پوند، رقم آزادسازی او را بپردازد و باشگاه لستر نمی توانست تاثیری در این انتقال داشته باشد.

لوئیز: به فرانسه بی احترامی نکردم

داوید لوئیز، مدافع چلسی اعلام کرد حرف بدی که در مورد لیگ فرانسه از قول او در شبکه های اجتماعی منتشر شده، واقعیت ندارد.

این مدافع برزیلی که سال 2014 از چلسی به پاری سن ژرمن رفته بود، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات با انتقالی 35 میلیون پوندی به استمفوردبریج برگشت و برخی سایت ها نوشتند او گفته دوسال وقتم را در لیگ فرانسه هدر دادم. بازی کردن در آنجا مانند بازی کردن پلی استیشن با یک مبتدی بود!

یووه هنوز ماتوئیدی را می خواهد

بعد از ناکامی یوونتوس در جذب ماتوئیدی، آنها دوباره برای به خدمت گرفتن او در تعطیلات کریسمس تلاش خواهند کرد تا شاید این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

ماتوئیدی و اکسل ویتسل، دو هدف بزرگ بیانکونری ها در اواخر تابستان بودند که در جذب هر دو مورد هم ناکام بودند. خود ماتوئیدی علاقه مند است به ایتالیا مهاجرت کند، اما با توجه به باقی ماندن قراردادش تا 2018، سران PSG اجازه این انتقال را صادر نکردند و همین باعث شده روابط او با باشگاه تیره شود.

اوزیل: 10 آرسنال را می خواهم

مسوت اوزیل، هافبک آرسنال مدعی شد قطعا شماره 10 جک ویلشر را برای فصل جاری تن خواهد کرد.

اوزیل از زمان حضورش در آرسنال شماره 11 را تن کرده، در حالی که در رئال مادرید شماره 10 را می پوشید. با انتقال ویلشر به صورت قرضی به بورنموث، شماره 10 آرسنال مالک ندارد و حال مدعی شد که قطعا آن را تن خواهد کرد: برای من این شماره ارزش زیادی دارد و شماره محبوب من است. بزرگان فوتبال نظیر پله، مارادونا و زیدان این شماره را تن کرده اند. از این موضوع خیلی خوشحالم. خیلی دوست داشتم این شماره را در تیم ملی هم داشته باشم، ولی لوکاس پودولسکی هم این شماره را می خواست و او بازی ملی بیشتری نسبت به من دارد. البته پودولسکی هم بزودی از تیم ملی آلمان وداع می کند.