آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۲
ورزش
۹

سیمئونه: هیچ بهانه ای نداریم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید بعد از شکست عجیب 2 بر صفر مقابل رئال سوسیداد گفت: ما هرگز به دنبال توجیه و آوردن بهانه ای مانند مدت زمانی که برای آماده سازی جهت حضور در این بازی داشتیم، نبوده ایم.

چهار سال است که داریم در فاصله روزهای چهارشنبه تا یکشنبه دو بازی انجام می دهیم و هر زمانی که مجبور باشیم باید بازی کنیم، همین. رئال سوسیداد برای این بازی واقعا خوب آماده شده بود و عملکردش در نیمه دوم فوق العاده بود. این تیم شایسته پیروزی بود. در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که مهم تر از همه آنها فرصت گامیرو بود. شما می توانستید ببینید که تیم دارد خوب بازی می کند. در نیمه دوم اما رئال سوسیداد بازی را بهتر آغاز کرد و زمانی که اولین گلش را از روی نقطه پنالتی زد ما دیگر نتوانستیم راه بازگشت به بازی را پیدا کنیم.

به هر حال ما به کارمان برای ارتقای سطح بازی خود ادامه می دهیم و به حریف هم بابت بازی خوبش و پیروزی که کسب کرد، تبریک می گوییم. این سومین بازی خارج از خانه بدون برد اتلتیکومادرید در این فصل پس از تساوی بدون گل برابر لگانس در ابتدای فصل و نیز باخت در خانه سویا بود.