آرشیو یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۲
ورزشی
۹

تساوی بارسلونا و رئال مادرید در دیدار تماشایی ال کلاسیکو

مهیج ترین دیدار فوتبال باشگاهی در سطح جهان را تیم های بارسلونا و رئال مادرید برگزار کردند که این ال کلاسیکو با تساوی یک - یک پایان یافت.

تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید روز شنبه دیدار رفت ال کلاسیکو را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که این بازی نزدیک با تساوی یک - یک پایان یافت. لوئیس سوارز در دقیقه 53 بارسلونا را پیش انداخت اما سرخیو راموس در دقیقه 90 کار را به تساوی کشاند.در نیمه نخست این بازی دو تیم بازی بسته ای را به نمایش گذاشتند و پرسینگ در تمام نقاط زمین اجازه هنرنمایی را از ستارگان دو تیم گرفته بود. در نیمه دوم تیم بارسلونا زود به گل رسید. در دقیقه 53 بود که لوئیس سوارز ارسال نیمار از یک ضربه کاشته را در دهانه دروازه با سر به گل تبدیل کرد.

بعد از آن رئال حمله ور شد و بارسلونا دل به ضد حملات بست.با آمدن اینیستا به زمین شرایط بارسلونا بهتر هم شد. او در دقایق 67 و 68 دو بار با ضربات خود سعی کرد دروازه رئال را تهدید کند. در دقیقه 90 بازی و در حالی که همگان بارسلونا را برنده این ال کلاسیکو می دانستند سرخیو راموس بار دیگر فرشته نجات بخش رئالی ها شد و کار را به تساوی کشاند. این مدافع پیش تاخته با ضربه سر محکم خود تراشتگن را تسلیم کرد.

لازم به یادآوری است که در جدول رده بندی رئال مادرید با 34 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با 28 امتیازدر رتبه دوم ماند.