آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۴۴
روزنامه فردا
۲۰
ماجرای عشق و عاشقی میدون

آموزش جنبش جادویی ورژن 1395

پوریا عالمی

با توجه به اینکه آهنگ مرغ سحر هم ورژن جدیدش آمده و ورژن جدیدش با دوپس دوپسی وطن دوستانه ساخته شده، ما رسالت خودمان را که از مسیر همت دچار ترافیک است، این طوری تشخیص دادیم که جنبش و فعالیت دانشجویی ورژن جدید را آموزش بدهیم تا تکلیف دانشجویان، اساتید، سیاست مداران و باقی کسبه محل مشخص شود:

1- با توجه به اینکه جنبش دانشجویی از سرود «مرغ سحر ناله سر کن» رسیده به ترانه های اجتماعی و سیاسی «تو فقط هستی که باشی...»، دانشجویان برای فعالیت دانشجویی کافی است بدانند جای چی، چی بخونند.

2- با توجه به اینکه دانشجویان مدت هاست وسط میدان نیستند و امسال هم دیگر خودشان گلزار را برای روز دانشجو دعوت کرده اند، نتیجه می گیریم که دانشجوها واقعا می خواهند بیایند وسط.

3- بیچاره دانشجویان ما که از ته دل می خواهند بیایند وسط، اما نمی دانند کجا.

4- با توجه به اینکه دانشجویان از انواع حقوق اولیه و خواسته های اجتماعی و خواسته های انسانی، در سال های اخیر فقط خواسته ازدواج دانشجویی دارند، نشان می دهد جریان دانشجویی ما نه تنها به بلوغ رسیده، بلکه از بلوغ خارج شده و هم اینک در گذار تاریخی حالت ازدواج است.

5- با توجه به اینکه الان می گویند دانشجو لزوما نباید جنبش دانشجویی کند و این دوتا از هم جداست، الان طوری شده که دانشجو در دانشگاه جای جنبش دانشجویی، فقط دانشجویی می کند و جنبشش را دایورت می کند به بیرون از دانشگاه.

وصیت

سوفیا... عشق من... من تنها جنبنده ای که روی زمین دوست دارم دانشجوست در حال جنبش دانشجویی. کاش تو بجنبی و دانشگاه قبول شوی و جنب وجوشی در دانشگاه درافکنی. عاشق اول و آخر جنبش دانشجویی تو؛ میدون دوم.