آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
ورزش
۹

مستطیل سبز

تیره روزی های یونایتد ادامه دارد

منچستریونایتد در دقیقه 86 بازی با اورتون، برد یک بر صفر را با تساوی یک بر یک عوض کرد تا باز هم امتیاز از دست بدهد.

زلاتان در دقیقه 42 برای یونایتد گلی زیبا به ثمر رساند و در دقیقه 86 فیلینی بازیکن منچستریونایتد که در دقیقه 85 به زمین آمده بود، یک دقیقه بعد از ورودش روی مهاجم آبی پوشان اورتون مرتکب خطای پنالتی شد تا اورتون از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند. اتفاقی که باعث شد همه کارشناسان از تعویض مرگبار مورینیو انتقاد کنند و حتی کار به مشاجره در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی هم بکشد. این بازی نکات تاریک دیگری هم برای منچستریونایتد داشت. زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی منچستریونایتد ممکن است با محرومیت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس روبه رو شود. او در درگیری با سیموس کلمن، مدافع اورتون و زمانی که هر دو نفر به زمین خورده بودند، ضربه ای با پا به سر حریف زد که ممکن است باعث محرومیت این مهاجم گلزن سوئدی شود. گرچه زلاتان مدعی است آن ضربه را به عمد به سر بازیکن حریف نزده است. البته داور بازی این صحنه را ندید، اما به توجه به قوانین سختگیرانه انگلیس، شاید این بازیکن سوئدی با محرومیت مواجه شود.

پوگبا حرفش را درباره یووه پس گرفت

هافبک فرانسوی که اظهارنظر اخیرش درباره زمان حضور در یوونتوس، هواداران این تیم را خشمگین کرده بود، تغییر موضع داد و از بانوی پیر تمجید کرد.

حرف های او که گفته بود زمان حضور در یوونتوس برای او مانند تعطیلات بود، هواداران بیانکونری را ناراحت و خشمگین کرد و حتی واکنش جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس را در پی داشت. او بلافاصله بعد از تساوی مقابل اورتون حرفش را پس گرفت و گفت: یوونتوس تا الان مهم ترین باشگاه در دوران بازیگری حرفه ای من بوده است و در قلب من جایگاهی خاص دارد. دوست ندارم از حرف هایم به شیوه ای اشتباه برداشت شود. من همیشه قدردان محبت، اعتماد به نفس و فرصت هایی که از یوونتوس گرفتم، خواهم بود.