آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۵
ورزش
۹

دربی کاتالونیا به نام مسی ثبت شد

سوپرمن!

چند ساعت بعد از قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان، هواداران بارسلونا تمام ورزشگاه نیوکمپ را پر کردند تا شاهد دربی حساس ایالت جدایی طلب کاتالونیا بین دو تیم بارسلونا و اسپانیول باشند. ایالتی که مانند باسک تمام تلاش خود را کرده و می کند تا به کشوری مستقل تبدیل شود.

هواداران بارسلونا توقع داشتند تیمشان در این روز، نمایشی متفاوت داشته باشد و بازیکنان بارسلونا با علم به این موضوع کاری کردند تا همه دنیا از نمایش بارسلونا راضی باشند. بازی همان طور که انتظار می رفت با تسلط کامل بارسلونا بر بازی آغاز شد. آبی و اناری ها 18 دقیقه صبر کردند تا گل اول بازی را ببینند. پاس استادانه اینیستا به سوارز با کنترل عالی و ضربه دقیق او همراه شد تا اولین گل بازی به نام بارسا نوشته شود و نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.

نیمه دوم، نیمه لیونل مسی بود. بازیکنی که با هنر نمایی خود، ورزشگاه را به وجد آورد. او روی گل دوم و سوم بارسلونا تاثیری غیرقابل انکار داشت و با دریبل های خیره کننده خود ورزشگاه را به مرز انفجار کشاند. هر دو حرکت زیبا و دریب های پیاپی او در دقایق 67 و 68 با ضربه های پایانی سوارز و جوردی آلبا به گل تبدیل شد. مسی در دقیقه 90 روی همکاری با سوارز، گل چهارم بارسا را زد تا هنرنمایی او در این شب کامل شود.

اسپانیول در دقیقه 79 یکی از گل های خورده را جبران کرد. این بازی در نهایت با برتری 4 بر یک بارسلونا تمام شد.

دیداری که با درخشش بی نظیر مسی همراه بود و به نام او نوشته شد...و مسابقه ای که نمایش خوب اینیستا هواداران بارسلونا را امیدوار کرد.