آرشیو شنبه ۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۳۸۹
ورزشی
۲۳

تشکیل کارگروه بررسی پرونده فساد در فوتبال

همایش سالیانه هیات های استانی فوتبال کشور پنجشنبه در مشهد و با حضور مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم در گفت وگویی با فارس به مواردی پاسخ داد که گزیده آن در ادامه می آید.

٭ برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال با وجود تلاش های بسیار زیاد 7 وزارتخانه فرم های مربوطه را امضا نکرده بودند که سلطانی فر این موضوع را شخصا در دولت مطرح و موضوع را پیگیری کرد و الان در پروسه جمع کردن امضاها هستیم و ان شالله تا فردا، پس فردا این فرم ها کامل شده و برای فیفا ارسال خواهد شد.

٭ کی روش احتمالا مستقیم به امارات می رود. اردوی تیم ملی نیز بعد از پایان نیم فصل اول رقابت ها آغاز خواهد شد.

٭ برای پرونده فساد در فوتبال یک کارگروه تشکیل شده که از این بابت بسیار خوشحالم. در این کارگروه 3 نفر نیز از فدراسیون فوتبال حضور دارند. این کارگروه هم مسائل قبلی را رسیدگی می کند و هم اینکه اگر کسی ادعایی دارد، می تواند آن را به این کارگروه مطرح کرده و باید ادعای فوق را اثبات کند.

٭ درخصوص پول های بلوکه شده فدراسیون باید بگویم هنوز در این زمینه هیچ پولی به دست ما نرسیده اما پروسه کاری بخوبی در حال پیشرفت است. احتمالا این پول ها طی ماه جاری آزاد خواهد شد. ما حدود 5 و نیم میلیون دلار از فیفا و AFC طلب داریم که اگر همه آن را دریافت کنیم، می توانیم همه مشکلات مان را برطرف کنیم.