آرشیو یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۷۷۱
روزنامه فردا
۲۰

پیشنهاد

در ادامه درسگفتارهای موسسه مطالعات سیاسی- اقتصادی پرسش و در هفته سوم دی ماه، دو درسگفتار آغاز خواهد شد. مراد فرهادپور از روز یکشنبه 19 دی ساعت 17:30 درسگفتار «جشن ماتم: هگل و انقلاب فرانسه (2)» را آغاز خواهد کرد.

این درسگفتار که براساس کتاب مهم و کلاسیک ربکا کامی با همین عنوان شکل گرفته، به بررسی سیر تطور ایده آلیسم آلمانی و مواجهه هگل با انقلاب فرانسه اختصاص دارد. همچنین ابوالفضل دلاوری از روز چهارشنبه، 22 دی ساعت 17:30 درسگفتار «تاخر تاریخی و خشونت در جهان امروز» را آغاز خواهد کرد. دلاوری در این درسگفتار درصدد است تا بنیان خشونت افسارگسیخته در جهان امروز را از خلال واکاوی تاریخی و اندیشه ای بررسی و با ملاک قراردادن برخی مصادیق خشونت در عصر ما همچون داعش، القاعده و تروریسم، شمایی کلی از مفهوم خشونت در جهان امروز ارائه کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این درسگفتارها می توانند با شماره های روابط عمومی موسسه پرسش 88822010-88837647 تماس گرفته یا به وب سایت qporsesh.com مراجعه کنند. موسسه پرسش در خیابان قائم مقام فراهانی- پایین تر از خیابان استاد مطهری- کوچه شبنم- پ 33 واقع شده است