آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
حوادث
۱۹

قتل عام خانوادگی در خانه روستایی

قتل هشت عضو خانواده ای در خانه روستایی در ایرانشهر، پلیس را در برابر پرونده جنایتی هولناک قرار داد.

به گزارش جام جم، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ساعت 12 ظهر دوشنبه ماموران در تماس کارمند اداره بهداشت در جریان درگیری خونینی در روستای نصرآباد ایرانشهر قرار گرفتند. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند پنج کودک، دو زن و یک مرد با شلیک گلوله از پای در آمده اند.

وی افزود: ماموران با تحقیق از کارمند اداره بهداشت که ماجرای این جنایت را خبر داده بود، متوجه شدند او زمانی که برای تزریق واکسن هپاتیت به روستا آمده، متوجه باز بودن در این خانه شده و پس از ورود به آنجا و مشاهده اجساد، به پلیس زنگ زده است.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بررسی های اولیه پلیس جنایی نشان می داد این افراد بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده اند. در این جنایت مرد صاحبخانه همراه همسر و دو فرزند و خواهرش و سه فرزند او به قتل رسیده بودند. از کیف یکی از مقتولان زن سلاح کلتی هم کشف شد.

وی گفت: هیچ کدام از همسایه ها صدای شلیک را نشنیده اند و به نظر می رسد قاتل یا قاتلان از صدا خفه کن استفاده کرده اند. با توجه به این که سرقتی از خانه صورت نگرفته، احتمال قتل با انگیزه انتقامجویی یا اختلاف حساب مطرح شد.

ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کرده اند و امیدواریم بزودی سرنخ هایی در این ارتباط کشف و عامل یا عاملان جنایت دستگیر شوند.