آرشیو چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۳
ورزش
۱۸

مشاوره دایی با وکلای حقوقی برای کاهش محرومیتش

علی دایی سرمربی نفت تهران با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان تجدیدنظر و واخواهی پرونده محرومیتش شد.

پس از اعلام محرومیت بازیکنان و مربیان در سایت رسمی فدراسیون فوتبال علی دایی و سرپرست تیم نفت در نامه هایی جداگانه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان تجدیدنظر و واخواهی پرونده محرومیت دایی شدند. در آستانه بازی حساس با استقلال تهران، برای نفتی ها خیلی حیاتی است که دایی روی نیمکت این تیم بنشیند. براساس اخبار رسیده دایی پس از مشورت با وکلای حقوقی که به امور حقوقی فوتبال اشراف ویژه ای دارند. با توجه به قطعی بودن رای و عدم بررسی ادعاها و توضیحاتش پیرامون اتفاقات مربوط به دیدار نفت تهران و سپاهان خواهان تجدید نظرخواهی ویژه و واخواهی حکم در کمیته انضباطی شد.

نفت با 2 غایب مقابل استقلال

نفت تهران در حالی روز پنجشنبه میزبان استقلال است که محمد قاضی را به دلیل مصدومیت و محمد دانشگر را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت. این در حالی است که ایگور پراهیچ امشب به ایران می آید و وضعیتش برای بازی مقابل استقلال بررسی خواهد شد. شاگردان علی دایی در این فصل دو بار به مصاف استقلال رفته اند که در بازی رفت در لیگ به نتیجه تساوی یک یک دست پیدا کردند، اما در بازی جام حذفی با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دادند. ضمن این که دیدار دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حواشی زیادی همراه بود و پیش بینی می شود حواشی آن مسابقه در بازی روز جمعه دو تیم هم تاثیر گذار باشد.