آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۶
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

بازنشستگان را حمایت کنید: هموطن محترمی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که چند شب پیش سخنان رئیس جمهوری را در صدا و سیما شنیدم اما اصلا از بازنشستگان و مستمری بگیران صحبتی نکردند. چه اشکال دارد که در بودجه 96 حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان را افزایش دهد. آخر دوره دولت قبل تعداد زیادی را استخدام کردند. شما باید بازنشستگان را حمایت کنید. پاسخ رئیس جمهوری در مورد تورم هم روشن نبود اگر تورم کاهش پیدا کند چرا قیمت ها افزایش پیدا می کند؟ چرا یارانه ها را قطع می کنند؟ من هنوز حقوق زیر یک میلیون تومان می گیرم.

سهام عدالت: آقای صفری اظهار داشتند که می خواستم در مورد سهام عدالت که در دولت قبل به مردم داده شده مطلبی چاپ نمایید تا بدانیم نتیجه آن چه شد. آیا جای امیدواری هست یا خیر؟

ثبت نام خودرو: خانم مهدی خانی عنوان کردند که کرمان موتور قرار بود ثبت نام خودرو هیوندای را از ساعت 8 صبح هجدهم دی ماه آغاز کند در حالی که امروز مراجعه کردیم می گویند تعداد 50 نفر را قبل از تاریخ اعلام شده ثبت نام کرده اند و این غیرقانونی است و با این شرایط ما نمی توانیم ثبت نام و خودرو خود را تا قبل از عید دریافت کنیم. لطفا رسیدگی کنید.