آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۴
ورزشی
۹

برگزاری دیدارهای حساس لیگ بسکتبال در ماهشهر و تهران

هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال با دو دیدار حساس در ماهشهر و تهران همراه است.

پس از لغو هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رقابت های این هفته از لیگ به پایان دور برگشت موکول شد و امروز(پنج شنبه) هفته چهاردهم این فصل از مسابقات برگزار می شود. در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال نیز پنج مسابقه برگزار خواهد شد که شهرهای شیراز، ماهشهر، کاشان، گرگان و تهران میزبان مسابقات هستند.

در این هفته از رقابت ها پتروشیمی ماهشهر صدرنشین لیگ برتر در حساس ترین دیدار هفته میزبان دانشگاه آزاد، تیم چهارم جدول رده بندی خواهد بود. در دیگر مسابقه حساس این هفته نیز شیمیدور تهران در خانه به مصاف شهرداری اراک خواهد رفت. تیم شیمیدور در این فصل از لیگ برتر بسکتبال اولین بردش را برابر شهرداری کاشان و در خانه حریف کسب کرد و مطمئنا این دیدار برگشت از حساسیت های بالایی برخوردار خواهد بود. در یک طرف میدان شاگردان هاشمی هستند که در خانه پیروزی می خواهند تا جایگاه شان در جدول را بهتر کنند و در طرف مقابل شاگردان محمد کسایی پور که به دنبال جبران باخت در دور رفت و ماندن در کورس قهرمانی می گردد و همین شرایط نبرد هر دو تیم را حساس تر می کند.

نفت آبادان، تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال نیز در این هفته کار دشواری پیش رو دارند. آبادانی ها به گرگان سفر کرده اند و باید برابر شهرداری این شهر به رقابت بپردازند.گرگانی ها با این که شرایط خوبی ندارند و در خانه نیز به بردی دست نیافته اند، ولی تیمی خطرناک هستند که مطمئنا می توانند برای نفت آبادان دردسرساز شوند. در دو مسابقه پایانی هفته چهاردهم لوله آ.اس شیراز میزبان شهرداری تبریز است و شهرداری کاشان در خانه به مصاف نیروی زمینی می رود.

برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است: *پتروشیمی - دانشگاه آزاد * شهرداری کاشان - نیروی زمینی * لوله آ.اس شیراز- شهرداری تبریز * شهرداری گرگان- نفت آبادان * شیمیدور تهران- شهرداری اراک.