آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۳۷۲۶
حادثه
۱۴

آخرین اخبار

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: هویت هیچ یک از جانباختگان خارج شده از زیر آوار مشخص نشده است. طبق هماهنگی های انجام شده با شهرداری، قرار شده محلی در نظر بگیرند تا از خانواده آتش نشانان مفقود شده پلاسکو، نمونه DNA اخذ شود.

هاشمی، استاندار تهران: فعلااولویت ما خروج افرادی است که در زیر آوار مانده اند. پس از آن به دنبال این خواهیم رفت که چرا این ساختمان پلمب نشد تا این هزینه سنگین به شهروندان وارد نمی شد. با توجه به تعداد واحدهای صنفی و نوع فعالیت آنها نزدیک به 4 هزار نفر در این ساختمان مشغول به کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی: احتمال زنده بودن کسی در طبقات پایین وجود ندارد.تعداد شهدای آتش نشان به 3 نفر رسید: 2 نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

قالیباف، شهردار تهران: در زمانبندی مشخص شده که یک هفته است. قطعا آواربرداری تمام می شود و پیکر پاک شهدایی که در لایه های زیرین قرار دارد به درستی خارج شده و تشییع می شوند. ساختمان پلاسکو یک مرکز تجاری بوده و اموال زیادی از جمله صندوق های مالی زیادی وجود دارد که با نظارت نیروی انتظامی ضبط می شوند. خانواده مفقودانی که تاکنون مراجعه کرده اند 7 نفرندو امیدواریم حادثه بیش از این تلفات نداشته باشد.