آرشیو پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۶
فوتبال ایران
۱۱

معرفی آخرین تیم نیمه نهایی

ساعت 23 و 45 دقیقه امشب بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ باید از رئال سوسیداد پذیرایی کند. دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی که بازی رفت آن در ورزشگاه آنوئتا، ورزشگاه خانگی سوسیداد در ایالت باسک، با برتری سیک بر صفر بارسلونا تمام شد تا طلسم ده ساله ناکامی بارسلونا در آنوئتا شکسته شود.

روی کاغذ، بارسلونا در بازی امشب کار سختی ندارد؛ اما اگر بدانیم همین سوسیداد تا کنون چقدر آبی و اناری ها را زجر داده، حق می دهیم انریکه از بازی امشب بترسد. دیدار امشب آخرین تیم مرحله نیمه نهایی را مشخص می کند. پیش از این، آلاوز به مرحله نیمه نهایی راه یافته و دیشب هم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برای حضور در مرحله نیمه نهایی به ترتیب با سلتا ویگو و ایبار مبارزه کرده اند.

آلاوز به نیمه نهایی رسید

آلاوز یکی دیگر از تیم های منطقه باسک، با یک تساوی ارزشمند بدون گل، مقابل آلکارکون، رقیب دسته دومی اش به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافت. تیم آلاوز با وجود تساوی بدون گل در بازی خانگی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل تیم دسته دومی آلکارکون به برتری مجموع 2 بر صفر در دو بازی دست یافت و به عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شد.