آرشیو سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۶
ورزش
۱۸

برزای: السد فقط ژاوی نیست

بهنام برزای، وینگر چپ استقلال که در بازی های قبلی این تیم عملکرد خوبی داشته، در دیدار با السد هم از مهره های مهم منصوریان خواهد بود. او در دیدار آخر آبی ها مقابل ماشین سازی اینقدر خوب بود که منصوریان در رختکن گفت: «بهنام به نظر من تو بهترین بازیکن زمین بودی...» حالابرزای انگیزه زیادی برای بازی امروز مقابل السد دارد. او در این باره به جام جم ورزشی می گوید: «السد یکی از تیم های قدرتمند است که می توانست حتی مستقیم به رقابت های لیگ قهرمانان برود. همان طور که درباره استقلال همین حرف را می زنند. ولی قسمت این بوده که دو تیم مقابل هم قرار بگیرند. خدا را شکر که میزبان این مسابقه هستیم. قطعا در ورزشگاه آزادی با تمام توان حاضر می شویم. امیدواریم هواداران امروز به ورزشگاه بیایند. با این که بازی وسط هفته است خیلی امیدواریم سکوهای آزادی پر شود.»

او درباره شناختشان از السد توضیح می دهد: «این تیم یکی از قدرتمندترین تیم های قطر است. آنها ستاره بزرگی مثل ژاوی را در اختیار دارند. هفت بازیکن این تیم سابقه بازی در تیم ملی کشورشان را دارند. بازیکنان خارجی این تیم هم که نیاز به معرفی ندارند. همین حالاژاوی می تواند در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کند. آنها هزینه زیادی کرده اند تا ما را ببرند ولی ما میزبان هستیم و می خواهیم السد را شکست دهیم تا به مرحله گروهی بازی ها برسیم.»

برزای درباره تقابل با ژاوی هم می گوید: «او فوتبالیست بزرگی است ولی السد فقط ژاوی نیست. آنها بازیکنان خوب دیگری هم دارند. ژاوی فوتبالیست بزرگی است و قطعا بازی مقابل او برای همه ما هیجان دارد ولی مهم این است که السد را ببریم. ژاوی در موفقیت های این تیم نقش مهمی دارد. باید جلوی او را بگیریم. اگر ژاوی را از کار بیندازیم، مهار السد هم راحت تر می شود.»

او درباره حضور هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه چنین نظری می دهد: «قطعا حضور آنها به ما دلگرمی می دهد. الان ما نماینده ایران هستیم نه استقلال. قطعا برد ما یک برد ملی است. وقتی نگاه ها این است، هواداران می آیند. بی شک استقلالی ها هم باید در آسیا از پرسپولیس حمایت کنند.»