آرشیو پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۳۷۵۴
اقتصاد
۵

ویژه

آغاز تولید انبوه سراتو آپشنال

معاون مهندسی سایپا ضمن بیان توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا، گفت: نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه انجام شده و تولید انبوه سراتو آپشنال از دیروز 4 اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش سایپانیوز، پرویز آفتاب سوار معاون مهندسی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: پروژه سراتو آپشنال براساس دریافت بازخوردها از بازار، نظرسنجی های انجام شده از مشتریان و مطالعات فنی و اقتصادی، نهایی و تعریف شد. وی گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته و همکاری مشترک با شرکت کیاموتورز مبنی بر اضافه شدن برخی آپشن های مهم به سراتو تولیدی در سایپا، نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه انجام و تولید انبوه سراتو آپشنال از دیروز 4 اسفندماه آغاز شد.

سبزوار و حمل 550 میلیون لیتر فرآورده های نفتی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در 11 ماه سال 95 مقدار 550 میلیون لیتر نفت سفید، نفتگاز و بنزین از انبار نفت سردار شهید محمدیانی منطقه سبزوار خارج و در محدوده فعالیت منطقه سبزوار توزیع شده است. عیسی افتخاری در گفت وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد با بیان مطلب فوق افزود: در 11 ماه سال جاری مقدار 550 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید و نفتگاز در شهرستان های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب و بخشی از شهرستان های استان خراسان شمالی توزیع شده است.