آرشیو یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۷
فرهنگ و هنر
۱۶

«گلدون» محسن چاوشی برای نوجوان اعدامی

مدت هاست همه می دانند که هر خبری از محسن چاوشی، خواننده محبوب موسیقی پاپ، به صدر اخبار صعود می کند. حالاهم برای انتشار قطعه ای جدید از او همین اتفاق افتاده است. این خواننده پاپ، قطعه جدید خود را زودتر از موعد مقرر و به جهت یک اقدام خیرخواهانه منتشر کرد.

به گزارش جام جم، اثر جدید محسن چاوشی که حسین صفا ترانه اش را نوشته و خود چاوشی آهنگش را ساخته است، «گلدون» نام دارد. تنظیم این عاشقانه برعهده شهاب اکبری بوده و نوازندگی گیتار الکتریک آن توسط عادل روحنواز انجام شده است.

محسن چاوشی که در ابتدای هفته گذشته قطعه «زندان» را در برنامه خندوانه پخش کرد، قصد داشت «گلدون» را در روزهای پایانی سال منتشر کند، اما چون می خواست یک نوجوان متهم به قتل غیرعمد را از چوبه دار نجات دهد، زودتر دست به انتشارش زد. او در صفحه رسمی خود دراین باره نوشت: «سهیل 7 روز با طناب دار فاصله دارد. امشب آهنگ گلدون رو تقدیم می کنم، هرکس کار رو دانلود کرد در حد توانش مبلغی رو برای نجات سهیل واریز کنه به شماره حساب درج شده در عکس. می دونم که شرمسارم نمی کنین.»

این اقدام چاوشی باعث شد، مبلغ مورد نظر خیلی زود جمع آوری شود، ساعت 2/5 دیروز چاوشی در کانال تلگرامش نوشت: «مبلغ مورد نظر جمع آوری شد. از همه شما سپاسگزارم.»

رضا صادقی، عماد طالب زاده، محسن شیرالی و... برخی از اهالی موسیقی بودند که در کنار دیگر هنرمندان از این حرکت و پویش حمایت کردند.