آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۸۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کلاهبرداران خانوادگی 70 میلیارد ریالی در دام پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 کلاهبردار عضو یک خانواده با 70 میلیارد ریال کلاهبرداری در زاهدان خبر داد.

سرتیپ حسین رحیمی اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده انجام معاملات در زمینه خرید و فروش زمین و خودروهای خارجی از طریق جعل اسناد مالکیت در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران بررسی پرونده و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کلاهبرداران با طرح دوستی و جلب اعتماد افراد ثروتمند و اغفال آنان با ارائه اسناد جعلی مبالغی در حدود 70 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شدند.وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور اعضای این باند در محدوده یکی از محله های شهر زاهدان مطلع و پس از شناسایی محل اختفای آنان، با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به این که همه اعضای این باند عضو یک خانواده هستند گفت: متهمان پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.