آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۸
ورزش
۵

فوتبال اروپا

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد

رئال به بایرن خورد، بارسا به یوونتوس

روز گذشته مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.

در حالی که طرفداران بارسا و رئال امیدوار بودند به تیم هایی چون لستر و موناکو بخورند، سخت ترین قرعه برایشان رقم خورد. رئال مادرید در این مرحله باید به مصاف بایرن مونیخ برود و بارسلونا هم رودروی یوونتوس قرار می گیرد. هر دو تیم در دور رفت مهمان هستند و باید در زمین حریفان بازی کنند.

تیم های اتلتیکو و دورتموند هم به ترتیب رودروی لسترسیتی و موناکو قرار می گیرند. برنامه بازی ها به این صورت است:

22 فروردین: دورتموند موناکو / یوونتوس بارسلونا

23 فروردین: اتلتیکومادرید لسترسیتی / بایرن مونیخ رئال مادرید

29 فروردین: لسترسیتی - اتلتیکومادرید / رئال مادرید-بایرن مونیخ

30فروردین: موناکو- دورتموند / بارسلونا - یوونتوس

آنچلوتی: بازی با رئال خاص است

کارلو آنچلوتی دیدار بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بسیار ویژه توصیف کرد: رئال مادرید تیم بسیار خوبی است.

بازی برابر آنها برای من بسیار ویژه و هیجان انگیز خواهد بود. می دانم که بازی دشواری خواهد بود اما ما شانس پیروزی مقابل رئال مادرید را داریم. هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. شناخت بسیار خوبی از رئال مادرید و سرمربی این تیم دارم و می دانم که این بازی با قواعد خاص خود برگزار می شود. آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید سابقه شکست دادن بایرن را دارد. ضمن آن که در روزهای سرمربیگری رئال، زیدان را به عنوان دستیار در کنار خود داشت.

قرعه آسان یونایتد در لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم دیروز در نیون سوئیس قرعه کشی شد و هشت تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. با قرعه کشی انجام شده تیم های اندرلخت، سلتا، آژاکس و لیون باید میزبان دیدارهای رفت باشند.

دیدارهای مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه 13 آوریل (24 فروردین 96) و دیدارهای برگشت این مرحله روز پنجشنبه 20 آوریل (31 فروردین 96) برگزار خواهد شد.

اندرلخت بلژیک – منچستریونایتد انگلیس/ سلتا اسپانیا– خنک بلژیک

آژاکس هلند – شالکه آلمان/ لیون فرانسه – بشیکتاش ترکیه