آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۵
رسانه
۵

«گپ کوک» اردیبهشت روی آنتن می رود

برنامه تلویزیونی «گپ کوک» با توجه به روند تولیدی که پیش از ایام عید پشت سر گذاشته است، اردیبهشت روی آنتن می رود.

علی اکبر کاظمی، قائم مقام شبکه نسیم در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: برنامه تلویزیونی گپ کوک با توجه به روند تولیدی که پیش از ایام عید و این روزها پشت سر گذاشته است، اردیبهشت روی آنتن می رود.

وی در ادامه با بیان محوریت این برنامه در عرصه موسیقی درخصوص بخش های مختلف برنامه گپ کوک اظهار کرد: این برنامه به اجرای موسیقی های سنتی، محلی و پاپ می پردازد.

وی درباره هدف تولید این برنامه افزود: برنامه تلویزیونی گپ کوک با دعوت از خوانندگان معروف و سایر چهره های شناخته شده ای که عرصه خوانندگی را تجربه کرده اند، با گونه های مختلف موسیقی اعم از سنتی، پاپ، محلی و تلفیقی همراه خواهد شد.

کاظمی عنوان کرد: همچنین این برنامه تلویزیونی اجرای زنده این هنرمندان را به همراه گپ و گفت با خوانندگان و عوامل موسیقی، بخش نمایشی طنز و مسابقه حافظه که همگی در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی برگزار می شود، دنبال می کند.

کاظمی با اشاره به تولید سری جدید مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» خاطرنشان کرد: سری جدید این مجموعه به کارگردانی شهاب عباسی در مرحله نگارش و پیش تولید بوده و هنوز زمانی برای آغاز تصویربرداری آن مشخص نشده است.

گپ کوک که پیش از این با نام شب کوک و پیش از محرم 95 با عنوان آوانو معرفی شده بود، به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهیه کنندگی هادی دمیرچی بزودی روی آنتن شبکه نسیم می رود.