آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۲
ورزش
۱۸

تارتار: عجله ای برای برپایی جشن صعود نداریم

سرمربی نام آشنای تیم صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال که تیمش در یک قدمی لیگ برتری شدن است، گفت: هنوز کارمان برای صعود به لیگ برتر تمام نشده و نباید از الان جشن بگیریم.

مهدی تارتار در خصوص پیروزی باارزش تیم پارس جنوبی جم برابر ملوان و صعود به صدر جدول لیگ دسته اول، گفت: می دانستیم که بازی دشوار و سنگینی پیش رو داریم. البته ما این هفته های آخر با حریفان مستقیم بازی کردیم و بازی های 6 امتیازی را بردیم. حریفانی مثل نساجی، گل گهر و همین ملوان که در زمانی که با ما بازی کردند، بالای جدول بودند و شانس صعود داشتند. این سه پیروزی باارزش باعث شد شانس ما برای رسیدن به صدر جدول زیاد شود.

تارتار افزود: هنوز نمی گویم تیم ما لیگ برتری شده است. البته که شانس ما برای لیگ برتری شدن خیلی زیاد است و به احتمال قریب به یقین بزودی این موضوع قطعی می شود. ما باید از حال و هوای ملوان و پیروزی بر این تیم و این که نزدیکی های لیگ برتر هستیم خارج شویم و روی بازی بعدی مان با استقلال اهواز تمرکز کنیم.

تارتار در خصوص کیفیت برگزاری رقابت های لیگ یک به مهر گفت: رقابت های این فصل لیگ یک از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار بود. اغلب باشگاه ها برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی و هدف گذاری کرده بودند و به نسبت هم هزینه های خوبی را متحمل شده بودند. حضور مربیان صاحب نام و صاحب سبک که عمدتا هم از طیف مربیان لیگ برتری بودند هم باعث شد تا کیفیت بسیاری از تیم ها در این مسابقات بالا برود. لااقل 10 تیم از تیم های لیگ یکی توانایی، ظرفیت و لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.