آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۳
اخبار کشور
۳

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی: شناخت دشمنی آمریکا کار سختی نیست اما شناخت و موضع گیری در برابر جبهه نفاق بسیار دشوار است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت دشمنی آمریکا کار سختی نیست اما شناخت و موضع گیری در برابر جبهه دیگر که پوششی از نفاق دارد بسیار دشوار می باشد.

همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات 15) صبح چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین نمایندگی رده ها در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار داشت: امروز دو جبهه با تمام وجود در تاخیر ظهور نقش دارند که یکی جبهه بیرونی به رهبری آمریکا و دیگری جبهه لیبرال و سکولار داخلی است؛ شناخت دشمنی آمریکا کار سختی نیست اما شناخت و موضع گیری در برابر جبهه دیگر که پوششی از نفاق دارد بسیار دشوار می باشد.

وی با تاکید بر اینکه خطرناک ترین مسئله ای که از سوی دشمنان در کشور دنبال می شود ایجاد تغییر در محاسبات نسبت به اهداف، سیاست ها و شعارهای انقلاب اسلامی گفت: انقلابی زدایی از واژه های انقلاب، از نهادهای انقلابی، از شخصیت ها و از مراسم مذهبی و عزاداریهای راهبردی است که امروزه شاهد دنبال کردن آن از سوی دشمن هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی ترین نهاد فراحزبی یاد کرد و با اشاره به نقش روحانیون به ویژه شاغلین در سپاه گفت: روحانیت می تواند ایفاگر نقشی موثر در تقویت جبهه انقلاب باشد.

انقلابی بودن، تنها راه استمرار و تداوم انقلاب اسلامی

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه، انقلابی بودن را تنها راه استمرار و تداوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلابی بودن هم ناظر به تک تک افراد است و هم ناظر بر سازمانی که در آن حضور دارند و اینها به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر عمل می کنند.

سردار غیب پرور با تاکید براینکه امروز هرکس دلش با انقلاب و نظام است بسیجی به شمار می رود اظهار کرد: ظرف بسیج باید به قدری بزرگ باشد که تمامی دوست داران اسلام در آن جای بگیرند.