آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۵۰
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

لقمه ای نان با منت! دوشنبه چهارم اردیبهشت ساعت 8:30 صبح برای انجام کاری به خیابان پیروزی، مقابل خیابان پنجم نیروی هوایی رفتم، دو راننده مسافربر به دلیل سوارشدن مسافر به خودرویی که مثلا گذری بود و نوبتش نبود، درگیر شدند. عده ای برای به دست آوردن لقمه ای نان، مجبور هستند سر مسافر درگیری ایجاد کنند و جنگ اعصاب راه بیندازند. این نمونه ای از خروارها مشکلات مسافربران در شهر پرزرق و برق تهران است که می گویند آباد شده است!

علی اکبر فرقانی

چندسالی است در شرکت (پترو) مشغول به کار هستیم. متاسفانه دو سال است که افزایش حقوق ناشی از ارتقای شغلی را اعمال نکرده و هر بار بهانه های واهی می آورند، کاری نیز از پرسنل برنمی آید. هر بار هم می گویند در این شرایط کشور و معضل بی کاری امکان افزایش وجود ندارد. واقعا جای بسی تاسف است.

علی اکبر از تهران

با هر بار مسدودکردن مسیر زاینده رود، علاوه بر خسارات زیست محیطی بسیار که همگی از آن آگاهیم، میلیون ها ماهی و آبزی دیگر تلف می شوند. زیرا با جریان یافتن رودخانه، آبزیان وارد مسیر شده و با قطع جریان، همگی از بین می روند. تکرار این روند به کاهش فزاینده ذخایر آبزیان منجر خواهد شد.

از تحریریه روزنامه «شرق» درخواست دارم همانند ویژه نامه سال 84 به مناسبت انتخابات پیش رو ویژه نامه راهنمای انتخابات 96 داشته باشید.

می خواستم از شهردار تهران خواهش کنم که به جای طرح های بزرگ سری به کوچه پس کوچه های شهر بزنند و چاله چوله های خیابان ها را از نزدیک ببینند و بعد تبلیغ کنند که چه کارهایی می خواهند انجام دهند.

به چه علت سازمان آب و برق و گاز قیمت ها را بیش از حد معمول بالا برده اند؟ ما در منطقه میگون هستیم. بر چه مبنایی محاسبه می شود؟

از خیابان شهید قلندری جنوبی- خیابان شهید بختیاری تماس می گیرم. متاسفانه شهرداری این خیابان را به تعمیرکاران ماشین اجاره داده و مدام در این خیابان شاهد رنگ ماشین و روغن کاری ماشین هستیم. حدود سه، چهار سال است که پیگیر این موضوع هستیم ولی متاسفانه صدای ما به گوششان نرسیده.