آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
ورزش
۱۸

جلسه کی روش با پیروانی قبل از جام جهانی جوانان

کارلوس کی روش دیروز درباره برنامه ها و شیوه آماده سازی تیم ملی جوانان با امیرحسین پیروانی سرمربی این تیم گفت وگو کرد.

تیم ملی جوانان 10 روز دیگر برای شرکت در جام جهانی جوانان عازم کره جنوبی خواهد شد و هم اکنون در شهریار اردوی خود را بر پا کرده است. تیم ملی جوانان در دور مقدماتی با کاستاریکا، زامبیا و پرتغال بازی دارد که هر3 تیم بسیار قدرتمند هستند.

پیروانی دیروز در همین رابطه با کارلوس کی روش جلسه داشت و کی روش هم برای تیم ملی جوانان آرزوی موفقیت کرد.

پیروانی در چند روز اخیر به تداخل برنامه های لیگ برتر و لیگ یک با اردوهای تیم ملی جوانان انتقاد داشت. موضوعی که موجب شد اردوی تیم ملی با 9 بازیکن آغاز شود.

تلاش بی نتیجه برای دسترسی به آنالیزها

کارلوس کی روش بتازگی یک مربی پرتغالی با خود به ایران آورده است. البته او قرار است به عنوان آنالیزور در تیم ملی فعالیت کند. میگل که در لیسبون زندگی می کند، بزودی باید وسایلش را جمع کند و به ایران بیاید و جانشین مهرداد خانبان شود.

آنالیزور سابق تیم ملی از جمله مربیانی است که پس از اردوی امارات کنار گذاشته شد. خانبان هم مثل دیگر مربیان به دستور تاج در امارات ماند و به ایران برنگشت تا مورد غضب کارلوس کی رو ش قرار گیرد. خانبان در طول سال های گذشته، فعالیت چشمگیری در تیم ملی داشت و کلیه فیلم ها و اطلاعات و آنالیزها را در بانک اطلاعاتی خود حفظ می کرد. برای آن که اتفاقی برای این اطلاعات مفید و مهم نیفتد، او تمام آنها را نزد خود نگه می داشت. پس از برکناری از تیم ملی، این اطلاعات پیش خانبان باقی مانده و هنوز به کی روش بازگردانده نشده است.

سرمربی تیم ملی خیلی تلاش کرد تا اطلاعات را از خانبان بگیرد، ولی مساله اینجاست که آنالیزور سابق تیم ملی بشدت از کارلوس دلخور است و می گوید با او رفتار بدی کرده است. در همین حال، کی روش با جذب میگل نشان داد تصمیم قطعی خود را درباره خانبان گرفته و او را قطعا کنار گذاشته است. بی شک، نبود اطلاعات یک مشکل تازه برای کی روش و کادرش است و میگل، آنالیزور جدید تیم ملی، کار سختی در پیش خواهد داشت.