آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۲
اقتصاد
۴

پیامک تصحیح اطلاعات حساب به مشمولان سهام عدالت

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: از چهارشنبه هفته گذشته (20 اردیبهشت) برای مشمولان سهام عدالت که شماره حساب مسدود یا نادرست به سامانه ارائه کرده اند، پیامک ارسال شده و این افراد می توانند با مراجعه به سامانه، شماره شبای صحیح ارائه کنند.

جعفر سبحانی در گفت وگو با میزان درخصوص عملکرد سامانه سهام عدالت در سه ماهه اخیر اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار سامانه سهام عدالت بیش از 33 میلیون نفر صورتحساب دریافت کرده اند که با احتساب دو میلیون مشمول متوفی و از میان بیش از 47 میلیون مشمول سهام عدالت حدودا بیش از 70 درصد از مشمولان صورتحساب دریافت کرده اند. وی افزود: نزدیک به 21 میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سهام عدالت شماره شبا ثبت کرده اند که این رقم حاکی از ثبت بیش از 45 درصدی مشمولان در سامانه سهام عدالت است که این رکورد در ظرف مدت 23 روز از 30 فروردین به ثبت رسیده است.

سبحانی یادآور شد: از میان شماره شبای ارائه شده به سامانه سهام عدالت بیش از 95 درصد افراد شماره حساب صحیح ارائه کردند و 5 درصد باقی مانده هم یا شماره حسابشان مسدود یا متعلق به شخص دیگری بوده است که این افراد فرصت دارند تا مجددا شماره شبای صحیح خود را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: برای مشمولانی که شماره حساب صحیح به سامانه ارائه کرده اند هیچ گونه پیامکی از سوی سازمان خصوصی سازی ارسال نخواهد شد و افراد می توانند تائید شماره خود را از طریق سامانه مشاهده کنند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: تغییر شماره شبا به شماره شبای دیگر به هیچ عنوان در سامانه سهام عدالت امکان پذیر نیست و تنها افرادی که پیامک اشتباه بودن شماره شبا دریافت کرده اند، می توانند به سامانه برای تغییر شماره شبا مراجعه کنند، در غیر این صورت امکان تغییر شماره شبا وجود ندارد.