آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۸
ورزش
۱۰

بهترین فرد را با بیشترین رای انتخاب کنیم

مجتبی عابدینی، شمشیرباز المپیکی کشورمان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «قطعا همه ما بخصوص جامعه ورزش در انتخابات پیش رو حضور پررنگی خواهیم داشت. هر کدام از ما حق یک انتخاب داریم و باید با تحقیق بیشتر بهترین انتخاب را انجام دهیم.»

او افزود: «مردم ما بارها نشان داده اند که در چنین شرایط حساسی بهترین تصمیم را می گیرند و نظام جمهوری اسلامی را تنها نمی گذارند، 29 اردیبهشت ماه روز سرنوشت سازی برای کشور عزیزمان محسوب می شود و ما با تمام توان در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت تا بار دیگر وحدت مان را به رخ جهانیان بکشیم.» شمشیرباز المپیکی کشورمان ادامه داد: «کشور ما در شرایط سخت و حساسی قرار دارد و ما با انتخاب بهترین فرد می توانیم از این شرایط به سلامت عبور کنیم. نیاز اصلی ما یک جامعه پاک و عاری از دروغ است که ما باید برای رسیدن به این مهم بهترین فرد را انتخاب و به عنوان نماینده مان به جهانیان معرفی کنیم.»

عابدینی بیان کرد: «در سال های گذشته شرایط اقتصادی خوبی را تجربه نکردیم و ما می خواهیم این فشارهای اقتصادی و سیاسی را پشت سر بگذاریم. کشور ما در روابط بین المللی هم شرایط مناسبی نداشت اما در سال های اخیر این روابط رو به بهبودی است و این امید می رود که روابط مان با جهانیان روز به روز بهتر شود. برای رسیدن به بهترین شرایط باید در تمام حوزه ها به موفقیت دست یابیم و امیدواریم که با انتخاب اصلح ترین فرد این موفقیت ها به دست آید.»