آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۸
سیاسی
۳

تا انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت، روز خلق حماسه بزرگ و غرورآفرین سیاسی، با صدور اطلاعیه ای، از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق های اخذ رای دعوت کرد.

علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت مردمی در تقویت امنیت کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در این عرصه در منطقه پیشتاز است و قطعا بخش زیادی از امنیت پایدار کشور مرهون نظام مردم سالار دینی است.

علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از مردم ایران برای حضور در پای صندوق های رای، انتخابات را تامین کننده عزت، عظمت، امنیت و استقلال کشور دانست.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت: با توجه به هوشمندی و قدرشناسی مردم، یقین داریم تخریب کنندگان و کسانی که اخلاق را رعایت نمی کنند، پاسخ شان را در 29 اردیبهشت خواهند گرفت.

غلامرضا ظریفیان، فعال اصلاح طلب: پدران و مادران پای صندوق رای نیایند، شاهد ناامیدی جوانان خود خواهند بود.

یاسر هاشمی فرزند آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی: مشارکت بالای مردم برای کشور امنیت و رای ندادن حسرت برای آینده کشور را به همراه دارد.

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه: تنها شانسی که برای انجام کار اصلاحی در کلان مملکت داریم، انتخابات و صندوق های رای است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: انتخابات این دوره ریاست جمهوری از حساسیت زیادی از نظر شرایط داخلی و خارجی برخوردار است. شرکت تک تک ما در این انتخابات در آینده اقتصادی سیاسی و امنیتی کشور تاثیر فراوان دارد.

علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها از استقرار صندوق های رای در زندان ها خبر داد./ ایلنا