آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۸
خوانندگان
۱۶

نقدهای خوانندگان

ادب مرد به ز دولت اوست

آقای خداپرست: می خواستم به ستون نویس ها و سرمقاله نویس های توپخانه یادآوری کنم اولا ادب مرد به ز دولت اوست، ثانیا بهتر است پنجره خودشان را به روی روشنایی و نور باز کنند تا زیبایی ها را بیشتر ببینند تا کی می خواهند بدبینی و سیاهی و جنگ را ترویج دهند. خداوند توبه پذیر است و توبه بندگانش را قبول می کند. امیدوارم که خداوند ایشان و دوستانش را به راه راست هدایت کند.

حل معضل مسکن در برنامه کاندیداها

آقای برکچی: تا امروز که مناظره ها را دنبال کردیم هیچ کدام از این بزرگواران برنامه ای در راستای وضعیت اجاره و قیمت مسکن ارائه ندادند. این موضوع زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و دیده نشدن آن در برنامه کاندیداها باعث تاسف است. امیدواریم شما با چاپ این مساله باعث شوید تمهیداتی توسط دولت و دیگر کاندیداها اندیشیده شود.

حقوق جانبازان زیر 25 درصد چه شد؟

آقای محمدزاده: مدت 3 سال است که مجلس تصویب کرده دولت به رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد که داوطلبانه به جبهه رفته اند و فاقد شغل و بیمه هستندحقوق پرداخت کند که متاسفانه انجام نشده است. از دولت درخواست رسیدگی و دستور مساعد داریم.

حقوق بازنشستگان همسان سازی نشده است

آقای افشار: در روزنامه نوشته اید که حقوق بازنشستگان همسان سازی شده اما به هیچ وجه این طور نیست و ما با هیچ کس همسان نشده ایم. 10 درصد تا 18 درصد تفاوت دارد و معنی آن همسان سازی نیست.

رفتار صدا و سیما و تفرقه و دودستگی بین مردم

آقای امیرحسینی: رفتار صدا و سیما در چندسال گذشته رضایت بخش نبوده و به جای تلاش در رضایت و جلب توجه مردم در ساخت فیلم ها و سرگرمی وارد بازی های سیاسی شده و با حمایت از یک حزب و جریان خاص باعث تفرقه و دودستگی بین مردم خواهد شد.

حق مرخصی بازنشستگان فرهنگی خوزستان؟

مخاطب نام محفوظ: فرهنگیان بازنشسته و شاغل در خوزستان از سال 67 تا 87 هرسال یک ماه مرخصی مناطق محروم با رای دیوان عدالت و به نرخ یوم الادا طلبکارند و قریب به یکسال است که مدارک آن تحویل ادارات شده و متاسفانه وزارت اراده ای برای پرداخت آن ندارد.