آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۹
حوادث
۱۸

خبر

5 کشته درسقوط خودرو به رودخانه

گروه حوادث / سقوط یک دستگاه خودرو پراید به رودخانه حاشیه جاده در محور سنگر به کوچصفهان، پنج کشته برجا گذاشت.به گزارش «ایران»، این خودرو روزپنجشنبه در مسیر سنگر به کوچصفهان -دراستان گیلان - در حرکت بود که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیراصلی منحرف شد و به درون رودخانه حاشیه جاده سقوط کرد. دراین حادثه هر پنج سرنشین خودرو که 2 مرد، 2 زن و یک کودک بودند در دم جان باختند.رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با ابراز تاسف از این حادثه تلخ از رانندگان خواست تا در زمان خستگی از رانندگی بپرهیزند و در جایی توقف کرده و بعد از استراحت به حرکت در مسیر ادامه دهند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

مرگ استاد دانشگاه درجاده کوهستانی

گروه حوادث / یکی از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان «چرداول» واقع در استان ایلام، درپی سقوط به دره جان باخت.

خانم دکتر عباس زاده از استادان دانشگاه، امدادگر و یکی از مسئولان اجرایی صندوق های رای در شهرستان چرداول بود که شامگاه پنجشنبه، همراه همسروخواهرانش سوار بریک دستگاه وانت بار، در جاده کوهستانی سقوط کردند.یکی از همکاران قربانی حادثه گفت: از آنجا که اقوام نزدیک خانم دکتر در منطقه کوهستانی دامدار هستند، او همراه شوهر و 2 خواهرش برای دیدن آنها رفته بودند. اما به خاطر اینکه خانم دکتر و برادر و خواهرانش از عوامل اجرایی انتخابات بودند، شب حادثه و به منظورانجام وظیفه در روز جمعه، درحال بازگشت بودند که ناگهان خودروی آنها در جاده سنگلاخی سقوط کرد و خانم عباس زاده در دم فوت کرد.

شوهر وی که رانندگی خودرو را برعهده داشت و خواهران قربانی حادثه نیزکه بشدت مصدوم شده اند توسط عوامل امدادی به بیمارستان های ایلام اعزام شده وتحت درمان قرارگرفتند که متاسفانه حال دوزن جوان رضایت بخش نیست.