آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۱
شهرستان ها
۷

اولیای بی سواد دانش آموزان بوشهر باسواد می شوند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری اجرای طرح باسواد کردن اولیای بی سواد زیر 50 ساله دانش آموزان در اولویت کاری سواد آموزی قرار دارد.

غلامرضا دانش فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح باسوادی افراد 10 تا 49 سال بی سواد از اولویت نخست کاری سواد آموزی در سال جاری تحصیلی است.

وی افزود: برای اجرای موفق این طرح، به همکاری تنگاتنگ مدیران و معاونان مدارس، معلمان، آموزش یاران و آموزش دهنگان سوادآموزی و فرهنگیان بازنشسته نیاز داریم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: دانش آموزان مقطع متوسطه نیز می توانند در اجرای موفقیت آمیز این طرح، خانواده خود و دیگر بی سوادان زیر 50 سال را باسواد کنند.

دانش فر با تاکید بر حمایت لازم برای اجرای صددرصدی طرح فوق، بیان کرد: عضو باسواد خانواده ها نیز می تواند مجری این طرح باشد و افراد زیر 50 ساله را باسوادکند.

وی با اشاره به این که برای اجرای این طرح فرم هایی در بین دانش آموزان سال تحصیلی 95-96 در تمامی مدارس استان توزیع شده است،گفت: براساس آخرین آمارهای دریافتی 363 نفر اولیا بی سواد دانش آموزان شناسایی شده و روند شناسایی همچنان ادامه خواهد یافت.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان بوشهر تاکید کرد: از افراد بی سواد 10 تا 49 سال خواست تا از فرصت های موجود برای باسواد شدن خود استفاده کنند.