آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۱
شهرستان ها
۷

دستفروش خرم آبادی نفر اول انتخابات شورای اسلامی این شهر شد

منتخب اول مردم خرم آباد برای شورای اسلامی این شهر، دستفروشی است که تنها با یک بنر سیار و ساده و بدون داشتن ستاد و هزینه کردن برای مهمانی های آنچنانی به شورای اسلامی شهر خرم آباد راه یافت.

وی با کسب 40 هزار و 86 رای از مجموع 716 هزار و 148 رای مردم این شهر، به عنوان نفر اول شوراها راهی ساختمان شورا شده و از او به عنوان پدیده امسال انتخابات شورای اسلامی شهرها نام می برند.

ولی الله رستمی نژاد با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تهران در انتخابات شورای شهر خرم آباد ثبت نام کرد. وی مرد تحصیل کرده ای است که سال هاست در خرم آباد دستفروشی می کند و کسی نیست که او را نشناسد و با او برخورد آشنا نداشته باشد.

او فرزند یکی از پرنده فروش های معروف این شهر است و حالا مقابل چشمان حیرت زده خیلی از رقبایش حتی دو لیست اصلی سیاسی کشور یعنی امید و خدمت، راهی شورای شهر شده است؛ مردی که برای خودش، هم کانال تلگرامی دارد، هم سایت و هم کلی طرفدار.

در قسمت بیوگرافی سایتی که متعلق به این منتخب مردم است، نوشته شده:

- ادیب، مسلط به زبان انگلیسی و فارسی (ادبی)، شاعر، سخنور، دارای تحصیلات نظام قدیم، دارای مقام قهرمانی در رشته دو و میدانی، دبیر دبیرستان های استان لرستان او که با کد 419 در پنجمین دوره انتخابات شوراهای خرم آباد شرکت کرده بود، با شعارهای ساده ای به محبوبیت رسید.

- پاک و بی ریا بودن، اعتماد مردم تبلیغ من است، امید داره، تبلیغ نداره. سواد داره، ستاد نداره... از شعارهای رستمی نژاد در تبلیغات انتخاباتی شورای اسلامی بود که برایش پیروزی به ارمغان آورد.