آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۱
دانشگاه
۸

بخشنامه سازمان امور دانشجویان درباره ماه رمضان و امتحانات

در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با ایام امتحانات، سازمان امور دانشجویان نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یادآور شد و از آنها خواست برنامه ریزی های لازم را در این باره انجام دهند.

با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و همزمانی این ماه با ایام امتحانات دانشجویان، سازمان امور دانشجویان با ارسال بخشنامه ای در این خصوص نکاتی را یادآور شد و از معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خواست تا برنامه ریزی های لازم را برای این ایام انجام دهند.

در این نامه از معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا بصورت دائم تاسیسات برودتی خوابگاه ها و محل برگزاری امتحانات بازبینی و نظارت شود.

همچنین بازبینی وضعیت تاسیسات آب گرم خوابگاه ها قبل از ماه مبارک رمضان و نظارت مستمر بر عملکرد تاسیسات و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلف سرویس ها در هنگام افطار به ویژه ابعاد بهداشتی آشپزخانه و سالن ها و ارائه غذاهای مناسب با ایام ماه مبارک رمضان از تاکیدات دیگر سازمان امور دانشجویان بوده است.

صدیقی در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خواسته تا تمهیدات لازم برای تامین سحری دانشجویان مستقر در خوابگاه ها اتخاذ شود.

لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد سرویس های ایاب و ذهاب و رفع مشکلات احتمالی با توجه به تقارن ایام امتحانات با ماه مبارک رمضان نیز از موارد دیگری است که سازمان امور دانشجویان بر آن تاکید داشته است.