آرشیو چهار‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

معاون وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان به امتحان دادن در ماه رمضان عادت کنند

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه تقارن ماه رمضان و امتحانات دانش آموزان تا چند سال آینده ادامه دارد امکان جابجایی زمان امتحانات وجود ندارد.

علی زرافشان در خصوص تقارن امتحانات پایان سال با ماه رمضان و گلایه برخی دانش آموزان، به فارس گفت: به نظر می آید این تقارن فرصت مناسبی برای دانش آموزان است، آنها می توانند از فرصت بعد از سحری برای مطالعه استفاده و بعد از امتحان استراحت کنند.

زرافشان افزود: با توجه به اینکه تقارن ماه رمضان و امتحانات دانش آموزان تا چند سال آینده ادامه دارد امکان جابجایی زمان امتحانات وجود نداشت و بهتر است دانش آموزان به این مسئله عادت کنند.

وی با اشاره به آماده سازی مقدمات اعمال هدایت تحصیلی جدید،گفت: کارهای مقدماتی در سطح مدرسه در حال انجام است و بعد از امتحانات خرداد ماه و وارد کردن نمره های دانش آموزان، فرم های هدایت تحصیلی به آنها داده می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه دوهفته اول تیر ماه کار اصلی هدایت تحصیلی آغاز می شود، ادامه داد: تا آن زمان کارهای توجیهی مثل هفته آشنایی با مشاغل و آماده سازی مقدمات در مدارس انجام می شود.