آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۸۸
پژواک
۶

یک گام و نیم به پیش

حسین محمدنظامی

«برای همسایه هایت نور آرزو کن، به زودی اطراف تو نیز روشن خواهد شد». خلاصه ای از گام یک ونیم؛ 38 درصد شرکت کنندگان به فرد منتخب رای نداده اند. این آمار یک زنگ خطر است برای دولت منتخب و کشور. اگر همدلی در کشور نباشد، آمال به کندی به دست خواهد آمد. وضعیت ایران طوری است که بیش از هر زمانی به همدلی نیاز دارد. اما هم میهنانی که به آقای روحانی رای نداده اند را به چند دسته می توان تقسیم کرد:

گروه اول: فقرای مطلق، مشمولین بهزیستی و کمیته امداد، بخشی از روستاییان و افراد نیازمند به کمک های دولتی. گروه دوم: هم میهنان تحت تاثیر قرار گرفته از تبلیغات منفی علیه آقای روحانی (متاثر از صداوسیما و...) و گروه سوم: قشر متوسط و تحصیل کرده با دلایل ایدئولوژیک (اکثرا دلایل مذهبی)، اما در نتیجه گیری گام یک و نیم، راهکاری برای این گروه ارائه شد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.