آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۳
فرهنگ و هنر
۲۲

از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران منتشر شد

فراخوان «نخستین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران»

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران فارما و نمایشگاه کتب علوم پزشکی- دانشگاهی از 21 الی 23 شهریورماه «نخستین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران» را برگزار می کند.

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای رسانه های حوزه سلامت و پزشکی برای تعامل با صاحبان صنایع و فعالان بزرگ دارویی و پزشکی کشور است، همچنین این نمایشگاه فرصت ارتباط مستقیم با فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های پزشکی، داروسازی و سایر رشته های این حوزه را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

بدین وسیله از تمامی مدیران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی با زمینه های سلامتی و پزشکی و پیراپزشکی که مایل به شرکت در «نخستین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ایران» هستند دعوت به عمل می آید تا با ارسال پیام به آدرس ایمیل Shtehran.tehran@farhangmail.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 021-88841246 دبیرخانه نمایشگاه تماس بگیرند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران همچنین با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی ایران فارما از 21 الی 23 شهریور ماه«دومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی- دانشگاهی» را برگزار می کند.

این نمایشگاه با توجه به همزمانی با بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی، می تواند فرصت مناسبی برای ناشران علوم پزشکی- دانشگاهی برای تعامل بیشتر با دانشجویان، استادان و دانشگاه ها باشد.