آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۱
شهرستان ها
۷

استاندار کرمانشاه: زائران اربعین امسال از مرز خسروی عبور می کنند

استاندار کرمانشاه گفت: عبور زوار عتبات عالیات از مرز خسروی قطعی شده و اکنون نیز زیرساخت های لازم برای میزبانی شایسته از زوار فراهم است.

اسدالله رازانی اظهار داشت: عبور زوار عتبات عالیات از مرز خسروی قطعی شده و اکنون نیز زیرساخت های لازم برای میزبانی شایسته از زوار فراهم است.

وی تصریح کرد: بررسی های نهایی در راستای عبور زائران اربعین از مرز خسروی انجام پذیرفت و در امسال زوار از طریق این مرز مهم به کربلای معلی می رسند.

این مسئول با تاکید بر برنامه ریزی و تدابیر لازم برای میزبانی از زائران و شیفتگان بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) در ایام اربعین از تکمیل و آمادگی تجهیزات رفاهی و زیرساخت ها برای خدمات رسانی در این راستا خبر داد.

رازانی با اشاره به حضور نمایندگان کشور عراق طی سفر قریب الوقوع به تهران از انجام مذاکرات و هماهنگی لازم در راستای عبور زوار از مرز خسروی خبر داد و افزود: برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر و منسجم تر مراسم اربعین و پذیرایی از زائران در دستور کار قرار دارد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مسائل و موضوعات مربوط به روند تجارت با اقلیم کردستان و استان دیالی نیز در نشست مشترک بین مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد.