آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۱
شهرستان ها
۷

سامانه ارتباطی ناشنوایان با پلیس 110 در اصفهان راه اندازی شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح سامانه ارتباطی ناشنوایان با پلیس 110 در اصفهان راه اندازی شد.

اصفهان- خبرنگار کیهان: سرتیپ عبدالرضا آقاخانی در نشست با خبرنگاران افزود: یکی از دغدغه های نیروی انتظامی تماس ناشنوایان با پلیس بود که با همکاری سازمان بهزیستی و ایرانسل موفق شدیم طرح سامانه خلاقانه ارتباطی این قشر از جامعه را با پلیس 110 فراهم سازیم.

وی ابراز داشت: این سامانه از ماه مبارک رمضان با شماره 09011010110 در شهر اصفهان راه اندازی شده است و ناشنوایان از این پس می توانند با پلیس در ارتباط باشند.

آقاخانی خاطرنشان کرد این طرح به زودی در کشور نیز به اجرا درخواهد آمد. وی همچنین از استقرار فعالیت 30 تیم بررسی صحنه روزه خواری در اصفهان خبر داد و افزود: بنابر گزارش این تیم ها با کاهش روزه خواری در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته روبه رو بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از کاهش 25 درصدی جرایم در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته نیز خبر داد و آن را ناشی از معنویات این ماه پرفیض دانست.

وی از دستگیری 43 مورد متکدی سارق از ابتدای سال تاکنون هم خبر داد و خاطرنشان کرد: جمع آوری متکدیان به عهده شهرداری است اما این متکدیان با نیرنگ اقدام به سرقت شهروندان می کردند.