آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۳۴
اقتصاد
۴

ویژه

اول و سوم تیر ماه صورت می گیرد آغاز پیش فروش سه محصول جدید ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد. به گزارش ایکوپرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: پیش فروش سه محصول جدید پژو 2008، تندرپلاس و دناپلاس در روز پنجشنبه اول تیر ماه برای شماره کد ملی زوج و شنبه سوم تیر ماه برای شماره کد ملی فرد خواهد بود. مهندس هاشم یکه زارع با بیان اینکه هر کد ملی فقط قادر به ثبت نام یک دستگاه خواهد بود، اظهار کرد: امکانی در سامانه فروش اینترنتی ایجاد خواهد شد تا تمام مشتریان از فرصت یکسان برخوردار باشند، ضمن اینکه این ثبت نام فاقد امکان صلح است. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه مبلغ پیش پرداخت برای محصول2008 مبلغ60 میلیون تومان است، یادآور شد: نرخ سود مشارکت در این طرح 15درصد و نرخ سود انصراف نیز 12درصد است. وی گفت: متقاضیان برای اطلاع بیشتر ازجزییات ثبت نام می توانند به سایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir مراجعه کنند.

تولید یک ربات کمک حرکتی با حمایت بانک پاسارگاد

با حمایت بانک پاسارگاد و پس از گذراندن موفقیت آمیز آزمون های مختلف فنی، ربات اگزواسکلتون به مرحله تولید رسید. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، حامد ساجدی، مدیرعامل شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا) از شرکت های گروه مالی پاسارگاد، با اعلام این خبر گفت: با حمایت بانک پاسارگاد، شرکت پداسیس موفق شد تا پس از طی موفقت آمیز آزمون های مختلف فنی روی محصول خود یعنی ربات اگزواسکلتون، قرارداد فروش این محصول را با بیمارستان رفیده تهران نهایی کند. وی ادامه داد: این ربات، نوعی ربات کمک حرکتی است که به بیماران پاراپلژیک و دارای ضایعات نخاعی که قدرت حرکت ندارند، کمک می کند تا با پوشیدن آن امکان حرکت را بازیابند.

بورگوارد معادلات بازار را به هم می زند

به زودی با ورود خودروهای شاسی بلند بورگوارد آلمان به ایران، معادلات بازار خودرو دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، گروه بورگوارد تولیدکننده جهانی خودرو، از توزیع کننده و مهمانان VIP ایرانی برای یک فرصت بی نظیر و منحصر به فرد رانندگی به همراه ماجراجویی با خودروهای 5BX و 7BX دعوت به عمل آورد تا تجربه مستقیمی از این برند تازه متولد شده و تاریخ غنی و نوآورانه آن و مزیت دست یافتنی آن به دست آورند.