آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۸۹۱
هنر
۹

تماشاخانه

استقبال از «سرآشپز پیشنهاد می کند»

گروه هنر: نمایش «سرآشپز پیشنهاد می کند» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور، تا دوم تیر تمدید شد. نمایش «سرآشپز پیشنهاد می کند» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور که این روزها در تماشاخانه سنگلج به صحنه می رود، برای دومین بار و به مدت شش روز تمدید شد. براین اساس این اثر بعد از شب های قدر تا دوم تیرماه به صحنه خواهد رفت.این نمایش کمدی گروتسک، بهره مند از تکنیک های نمایش ایرانی است و به صورت موزیکال اجرا می شود.

آرش فلاحت پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی مهر و امیررضا میرآقا در این نمایش نقش آفرینی خواهند کرد.

این اثر پرفروش ترین نمایش سال های 89 و 92 تماشاخانه سنگلج، اثر تحسین شده پانزدهمین جشنواره بین المللی آیینی - سنتی، نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهیان ایران و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی است.

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می کند» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور از 17 اردیبهشت تا دوم تیرماه ساعت 21 در تماشاخانه سنگلج، واقع در خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوبی پارک شهر، ابتدای خیابان بهشت به صحنه می رود.

رونمایی از پوستر هملت تهران 2017

پوستر نمایش «هملت تهران 2017» به نویسندگی و کارگردانی کیومرث مرادی با طرحی از هادی جلدی در آستانه شروع اجراها رونمایی شد. سینا ساعی (خواننده گروه تیک تاک)، زهرا بهروزمنش، آرمیتا فروزنده، محیا صدرزاده، دریا خلیلی، پانته آ قدیریان، دلنیا قادرپور، فرهاد رادمان، میلاد معیری، محمد مسگری، سلمان صالحی، رضا داوودوندی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «هملت، تهران 2017» حاصل تمرین گروهی از فارغ التحصیلان موسسه فرهنگی - هنری کارنامه به همراه تعدادی از بازیگران حرفه ای و جوان تئاتر است که نگاهی متفاوت به متن هملت اثر شکسپیر دارد.

«هملت، تهران 2017» ازجمله اولین آثاری خواهد بود که در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد داشت. این تماشاخانه تازه تاسیس دارای سه سالن بلک باکس با ظرفیت بالاست. با توجه به استقبال مخاطبان از پیش فروش بلیت های نمایش«هملت تهران 2017» بلیت های این نمایش (پنجشنبه 1تیر و جمعه 2تیر) از شنبه، 27 خرداد ساعت 12 ظهر در سایت تیوال آغاز می شود.

«افسون معبد سوخته» مهر و آبان و «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» دی و بهمن سال گذشته از این کارگردان روی صحنه رفت که هر دو با استقبال بالای تماشاگران مواجه شد.