آرشیو دو‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۳
فن آوری
۸

خبر

برگزاری اجلاس وب فارسی

اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی (PWCONF) مردادماه سال جاری با همکاری سازمان های دولتی و بخش خصوصی توسط کانون توسعه دهندگان فضای مجازی بار دیگر در تهران برگزار می شود.

به گزارش «ایران»، در این اجلاس با همکاری و حضور دولتمردان، فعالان و نخبگان فضای مجازی کشور نشست های تخصصی و سخنرانی های کلیدی برگزار خواهد شد.

این اجلاس که سالانه توسط کانون توسعه دهندگان فضای مجازی برگزار می شود، از بزرگترین رخدادها و رویدادهای مرتبط با فضای مجازی و وب در کشور بوده و از این رو در میان فعالان و توسعه دهندگان فضای مجازی از اهمیت بسزایی برخوردار است. اهداف و ماموریت های اصلی این اجلاس ارتقای سطح کیفی فضای وب در کشور، برطرف سازی خلاهای موجود در توسعه فضای مجازی، بهبود کسب و کارهای اینترنتی و نیز به روزرسانی افراد فعال در این حوزه با آخرین متدها و رویکردهای جهانی است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانیPWCONF.ir مراجعه کنند.

ایران و نایب رئیسی جلسات آمادگی جامعه مخابراتی

ایران به عنوان نایب رئیس جلسات آمادگی کشورهای عضو جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) برای کنفرانس سران مختار مخابراتی سال 2018 انتخاب شد.

به گزارش «ایران»، علیرضا درویشی مدیر سازمان های تخصصی بین المللی رگولاتوری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نایب رئیس جلسات آمادگی کشورهای عضو جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) برای کنفرانس سران مختار 2018 انتخاب شد. کنفرانس های سران مختار، عالی ترین جلسات سیاستگذاری اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) هستند که هر چهارسال یک بار برگزار می شود. کشورهای عضو جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) به منظور هماهنگی بین کشورهای عضو و حضور موثر در کنفرانس سران مختار سال 2018، چهار جلسه آمادگی تدارک دیده اند که نخستین جلسه آن خردادماه در تایلند برگزار و نماینده مالزی به عنوان رئیس جلسات و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، چین و ژاپن به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.