آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۳
فن آوری
۸
نرم افزار آنلاین

بارگذاری فیلم از «یوتیوب»

یوتیوب معروف ترین سایت بارگذاری و تماشای ویدئو است که دومین وبگاه پرطرفدار دنیا پس از گوگل و بیش از فیس بوک است. این سایت پرطرفدار از ویدئوهایی شکل گرفته است که توسط کاربران بارگذاری می شود شاید شما علاقه داشته باشید بعضی از فیلم های موجود در این سایت را برای خود بارگذاری کنید و تاکنون با روش های مختلف این کار را انجام داده اید. در این مطلب شما را با نرم افزاری قوی آشنا خواهیم کرد که براحتی این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید ویدئو دلخواه در یوتیوب را برای خود بارگذاری کنید.

Bigasoft YouTube Downloader یکی از کارآمدترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای دانلود ویدئو از یوتیوب است که امکان دانلود این ویدئوها با کیفیت های متنوع را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. این برنامه بیش از یک نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب به شمار می رود چرا که این نرم افزار می تواند تغیرات تمامی ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده و منتشر شده در وبسایت های مختلف مانند Facebook، Google و... را براحتی برای شما دانلود کند.این نرم افزار داری ویژگی های بسیاری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

– پشتیبانی از 8 وب سایت اشتراک گذاری ویدئو، – پشتیبانی از دانلود کردن فهرست اجرا ویدئوها – برطرف شدن مشکلات و حفره های نرم افزار – دادن حق انتخاب به شما برای تعیین کیفیت ویدئوها برای دانلود. به عنوان مثال اگر ویدئویی در یوتیوب در کیفیت های 1080p، 720p و 480p موجود باشد، شما می توانید با انتخاب Best Available کیفیت 1080p آن را دانلود کنید. –دانلود ساده و به صورت خودکار تنها با ارسال URL کپی شده از ویدئو و کلیک دکمه شروع دانلود. – پشتیبانی از دانلود چندین ویدئو از URL های متعدد به صورت همزمان. – قابلیت Pause و Resume در هنگام دانلود. – نام گذاری هوشمند فایل ها بر اساس عنوان آنها در آدرس یوتیوب. –سازگار با تمامی ویندوزها.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص این نرم افزار و همچنین بارگذاری رایگان آن می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.