آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
حوادث
۱۹

شکایت های تازه در پرونده اخاذی های سیاه باند خانوادگی

پرونده دو خواهر و ناپدری شان که با تهیه فیلم سیاه از مردان هوسران اخاذی می کردند، با طرح دو شکایت جدید وارد مرحله ای تازه شد.

به گزارش جام جم، چندی پیش با شکایت افرادی که در دام دو زن جوان اخاذ و ناپدری آنها گرفتار شده بودند، تحقیقات آغاز و آنها سه هفته پیش بازداشت شدند. متهمان به جرایمشان اعتراف کردند و گفتند از شاکیان فیلم و عکس سیاه گرفته اند.

دیروز یکی از دختران همراه ناپدری اش برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. این در حالی بود که یک طلافروش دیگر و شوهر سابق متهم نیز برای شکایت از او در دادسرا حاضر شده بودند.

ابتدا جوان طلافروش به قاضی سجاد منافی آذر گفت: اوایل عید نوروز متهم و دخترش به مغازه ام آمدند و سفارش دستبند طلا دادند. بعد زن جوان خواست عکس آن را برایش تلگرام کنم. در جریان این رفت و آمدها بود که متوجه شدم با بچه هایش زندگی می کند. می خواستم او را بیشتر بشناسم و بعد او را به عقد موقت خود درآورم. او یک روز مرا به خانه خواهرش دعوت کرد. پنج دقیقه بعد ناپدری اش و مردی وارد اتاق شده و با چوبدستی کتکم زدند و سپس سفته 50 میلیونی از من گرفتند. آنها با چاقو تهدیدم کردند. بعد خواستند با خانواده ام تماس بگیرم و50 میلیون تومان پول بخواهم. آنها مرا تهدید کردند اگر پول ندهم، با اسید مرا می سوزانند. از من و آن زن با گوشی هایشان فیلم و عکس گرفتند. با برادرم تماس گرفتم که پول نداد، اما دوستم یک میلیون تومان به حسابم واریز کرد. متهمان کارتم را برداشتند و حتی یک میلیون پول همراهم را نیز دزدیدند. سپس درخیابان رهایم کردند. زمانی که متوجه شدم بازداشت شده اند، شکایت کردم.

در ادامه دیگر شاکی پرونده هم مدعی شد هشت ماه پیش متهم زن، همسر موقتش بوده که بدون اجازه وی با سندسازی خودروی پژوی او را فروخته و متواری شده است.

در ادامه دو متهم پرونده بازجویی شدند و جرایمشان را انکار کردند. تحقیقات از این دو متهم ادامه دارد. دیگر همدست آنها تحت تعقیب قرار دارد.