آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
ورزش
۱۸

جابر انصاری: گفته بودم ماندن در استقلال افتخار است

جابر انصاری قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد. بعضی ها تصور می کردند پس از حضور داریوش شجاعیان در این باشگاه، احتمالا جابر استقلال را ترک می کند، چراکه احتمال نیمکت نشینی اش زیاد است. به هر حال شجاعیان قرار است وینگر چپ باشد و جابر هم فصل گذشته بیشتر در این پست بازی کرد. انصاری پس از تمدید قرارداد با استقلال، گفت وگوی کوتاهی با جام ورزشی انجام داد.

قراردادت را تمدید کردی. چه شد که چنین تصمیمی گرفتی.

من قبل از پایان رقابت های لیگ برتر گفته بودم دوست دارم در استقلال بمانم و به کارم ادامه دهم. گفته بودم ماندن در این باشگاه برای من افتخار است. خب پیشنهادهایی هم در این مدت بود ولی دوست داشتم در استقلال بمانم و صحبت هایی با آقای منصوریان داشتم. ایشان هم نظرش روی ماندن من مثبت بود و در نهایت تصمیم گرفتم بمانم. البته صحبت هایی هم با آقای افتخاری داشتم و سر جزییات قرارداد توافق کردیم و قرار شد دو فصل دیگر در باشگاه استقلال بمانم.

تا اینجا عملکرد استقلال در نقل و انتقالات را چطور دیدی؟

باشگاه و کادر فنی در این مدت خیلی تلاش کرده اند تا هم قرارداد بازیکنان تمدید شود و هم بازیکنان جدید را جذب تیم کنند. ان شاءالله امسال دوباره تیم خوب و قدرتمندی خواهیم ساخت. با این تلاشی که مسئولان می کنند، قطعا چنین اتفاقی می افتد.

فکر می کنی فصل بعد استقلال می تواند موفق باشد؟

قطعا هدف ما همین خواهد بود. فصل گذشته در استقلال نتوانستیم قهرمان لیگ برتر شویم. ما در نیم فصل اول لیگ برتر اشتباهاتی داشتیم و امتیازاتی از دست دادیم. اگر این امتیازها را از دست نمی دادیم قطعا شرایط فرق می کرد و حتی می توانستیم در پایان فصل قهرمان شویم.

پس قطعا فصل بعد می خواهید جبران کنید.

بله همین طور است. هم قصد داریم در لیگ برتر نتایج بهتری به دست بیاوریم و هم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا.

جدایی کاوه رضایی از استقلال هم خیلی جنجالی بود.

کاوه فصل گذشته جزو بازیکنان خوب استقلال بود و تصمیم گرفت برای ادامه فوتبالش به اروپا برود. همه ما برای او آرزوی موفقیت می کنیم. قطعا بازگشت شهباززاده می تواند به ما کمک زیادی کند و ان شاءالله بتوانیم همه یک فصل خیلی خوب داشته باشیم.