آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
ورزش
۹

درخواست زیدان و راموس از رونالدو: از رئال نرو

همزمان با شدت گرفتن شایعه جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید، سرمربی و کاپیتان این تیم با شماره هفت خود تماس برقرار کرده و سعی کرده اند او را از این تصمیم منصرف کنند. به گزارش روزنامه های اسپانیایی از جمله مارکا، به محض این که زیدان اخبار مبنی بر جدایی رونالدو را شنید، با او تماس گرفت تا درباره این خبر و دلایل واقعی این که چنین موضوعی به مطبوعات کشیده شده صحبت کند.

در این میان زیدان تنها کسی نیست که با رونالدو برای ماندنش در ارتباط است؛ گفته می شود سرخیو راموس، کاپیتان رئال نیز چند بار با رونالدو تماس گرفته و از او درخواست کرده در تیم بماند. همزمان با این تلاش ها، دیگر تیم ها نیز سعی می کنند با پیشنهادات خود رونالدو را بیش از پیش به ترک رئال راغب کنند. منچستر که از زمان آغاز شایعه رفتن رونالدو از رئال یکی از مشتریان خرید او بوده، پیشنهاد عجیبی را روی میز فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال گذاشته است. به گزارش روزنامه توتو اسپورت ایتالیا باشگاه منچستریونایتد برای بازگرداندن رونالدوی 32 ساله به اولدترافورد پیشنهاد 210 میلیون یورویی به همراه داوید دخه آ، دروازه بان منچستر را داده و در مقابل خواستار جذب رونالدو و موراتا شده است.

در این میان برخی روزنامه ها گزارش داده اند دیگر باشگاه ها نیز به فکر جذب رونالدو افتاده اند. به گزارش روزنامه ساندی اکسپرس انگلیس، چلسی و مالک ثروتمندش رومن آبراموویچ، علاقه زیادی به همکاری با رونالدو دارد و حتی حاضر است علاوه بر پرداخت هزینه ادن ازارد را برای ترغیب مدیران تیم مادریدی پیشنهاد دهد. بایرن مونیخ هم به واسطه رابطه خوب کارلو آنچلوتی امیدوار است رونالدو را به جمع باواریایی ها بیاورد.