آرشیو شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶، شماره ۳۸۳۸
سیاست
۳
چهره- گفته

سردار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه ها: صهیونیست ها نتوانستند به هدف خود درباره تشکیل کشوری از نیل تا فرات برسند

گروه سیاسی| رییس ستاد مرکزی انتفاضه فلسطین با بیان اینکه جبهه مقاومت با از بین بردن خلیفه خودخوانده داعش در سرزمین شامات بار دیگر توجه مسلمانان و جهان را به موضوع حقانیت فلسطین معطوف خواهد کرد، گفت: تشکیل نیروی قدس سپاه نقطه عطفی در مبارزات فلسطین و در راستای توانمندسازی مبارزات این مردم برای رسیدن به اهداف واقعی شان است.

به گزارش ایلنا، جمله های کلیدی اظهارات سردار رمضان شریف در مراسم روز جهانی قدس به شرح زیر است:

با نامگذاری روز جهانی قدس در راستای مبارزات بحق مردم فلسطین از سوی امام تمامی اهداف و استراتژی رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شد و آنها نتوانستند به اهداف خود که همان تشکیل کشوری از نیل تا فرات بود برسند.

با نامگذاری روز جهانی قدس دو خط آبی پرچم فلسطین که نماد از نیل تا فرات است کاملا از بین رفت و این رژیم نتوانست این استراتژی را اجرایی کند و دیوار بتنی جای خود را به آن دو خط آبی داده است.

دیوار حایل مشکلی را از مشکلات اسراییل حل نخواهد کرد، مبارزان فلسطینی تا رسیدن به اهداف خود که همانا به دست آوردن سرزمین خود از این دیوار بتنی عبور خواهند کرد و هیچ مانعی نمی تواند مبارزات آنها را متوقف کند.

افشاگری دو کشور حامی تروریست عامل دیگری برای جلب توجه افکار عمومی جهان به موضوع فلسطین شد.

در ابتدای انقلاب به دلیل سازش اعراب از جمله امضای پیمان کمپ دیوید فلسطینان دچار سرخوردگی شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم فلسطین با تدبیر و رهنمودهای امام و پیگیری های مقام معظم رهبری مبارزات خود را آغاز کردند و اسراییل را که روزگاری مدعی ایجاد یک کشور عظیم بود، متوقف کردند.

اسرییلی که روزگاری مدعی بود با همین گفتمان انقلاب اسلامی و تجربه های دفاع مقدس توسط یکی از کوچک ترین کشورهای دنیا و بعد از آن توسط حماس در جنگ های غزه متوقف و مهار شد.

میزان قرابت به این گروه ها به پایبندی آنها به آرمان ها و اهداف مقدس جهاد و مبارزه در راه آزادسازی قدس است و در این زمینه چشم انداز خوبی متصور هستیم.