آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
فوتبال ایران
۱۱

گل محمدی: بازیکنان شرایط تراکتورسازی را درک کرد ه اند

مرحله دوم تمرینات تراکتورسازی امروز با انجام بازی دوستانه این تیم مقابل تیم منتخب آکادمی باشگاه تراکتورسازی به پایان می رسد. تیمی که از حضور در فصل نقل و انتقالات محروم است، حالا برای لیگ هفدهم آماده می شود و با ادامه تمرینات، رضایت یحیی گل محمدی هم از وضعیت تیم جدیدش روز به روز بالاتر می رود.

«بازیکنان، شرایط تراکتورسازی را درک کرده اند» سرمربی تراکتورسازی با بیان این جمله می گوید: چیزی که در حال حاضر برای ما مهم است، انگیزه بازیکنان و تلاش آنهاست که همین مساله و روند هم در حال تحقق است. خوشبختانه بازیکنان فهمیده و باشخصیتی داریم که شرایط حاکم بر تراکتورسازی را درک کرده اند و با جان و دل تمرین می کنند.

گل محمدی در مورد اردوی پیش فصل این تیم نیز گفت: فکر می کنم اردوی ترکیه به سبب برخی مسائل امنیتی لغو شد و ما همین اردو را به تهران منتقل کردیم تا بتوانیم بازی های تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم. سعی داشتیم اردو را در جای خنک تری برگزار کنیم، اما در این صورت نمی توانستیم سه بازی تدارکاتی را در دستور کارمان قرار دهیم.

وی در مورد پیش بینی خود از شرایط تراکتورسازی در لیگ هفدهم نیز گفت: زود است بخواهیم درباره بردن جام در فصل آتی صحبت کنیم و همه نیز شرایط سخت تراکتورسازی را می دانیم، اما همان طور که قبلا گفته ام تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتایج را کسب کنیم. تنها کاری که از دست ما برمی آید این است که سخت کار کنیم و کم نگذاریم، همه بچه ها نیز همین طور هستند و مطمئن هستیم موفقیت در پی خواهد داشت.

حسینی؛ دستیار جدید گل محمدی

سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان به درخواست یحیی گل محمدی به کادر فنی تراکتورسازی اضافه شد. یحیی گل محمدی که پیش از این در تیم های ذوب آهن، نفت تهران و پرسپولیس سابقه همکاری با حسینی را داشته در نخستین فصل همکاری با باشگاه تراکتورسازی تبریز هم از دستیار باسابقه خودش که فصل گذشته سرمربی باشگاه ذوب آهن اصفهان بود برای حضور در تبریز دعوت کرد. گل محمدی و حسینی پیش از این سابقه همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند و به همین دلیل سرمربی تراکتورسازی از این مربی درخواست کرد در تبریز هم کنار او باشد. مجتبی حسینی دیروز برای حضور در تمرینات تراکتورسازی وارد تبریز شد.