آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

حرکت نخستین قطار مسافری از همدان به مشهد مقدس

با افتتاح رسمی ایستگاه راه آهن همدان حرکت نخستین قطار مسافری از این شهر به مشهد مقدس آغاز شد.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: با افتتاح رسمی ایستگاه همدان، صدای سوت قطار مسافری رجا دیروز در این شهر طنین انداز شد.

محسن یاوری افزود: با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت رجا و مسئولان استانی، حرکت نخستین قطار مسافری از شهر همدان به مشهد مقدس آغاز شد.

یاوری گفت: خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار یاد شده از همدان به مشهد مقدس با واگن های شرکت حمل و نقل ریلی رجا سفر خواهند کرد.به گفته وی، واگن های در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع چهار تخته درجه یک (پلور سبز) بوده و فروش بلیت برای عموم مردم در مسیر مزبور به زودی از طریق کلیه کانال های فروش شرکت رجا (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، فروش تلفنی از طریق سامانه 1539، اپلیکیشنی، دفاتر فروش و...) صورت خواهد گرفت.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا خاطر نشان کرد: برای اینکه همه هموطنان گرامی از تسهیلات و تخفیفات دوره ای و لحظه ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره مند شوند، این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی «سفر ارزان» بر روی شبکه تلگرام به نشانی 1539@safararzan کرده است که متقاضیان می توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

یاوری افزود: سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا نیز با شماره 1539 از سراسر کشور پاسخ گوی مسافران گرامی می باشد.